Σκεπτόμενος αποσυνθετικά καταλήγω στο ότι κάποιοι εξασφάλισαν πριν από μένα για μένα την δυνατότητα να ΜΗΝ μαθαίνω πράγματα και στοιχεία που να βελτιώνουν την ζωή μου, την ποιότητα της σκέψης μου και την ποιότητα της παιδείας μου.
Αναλογιζόμενος την παρωδία με τα σχολικά βιβλία φέτος και την ιστορία αυτών των άθλιων DVD, τα οποία και εκδίδει ο σύζυγος της φερόμενης ως υπουργού παιδείας (τυχαίο;) με μενού στα greeklish (!), αναρωτιέμαι για την ποιότητα των όσων υπάρχουν μέσα σε αυτά τα DVD και με βάση τα οποία θα μορφωθούν οι νέοι και τα παιδιά μας. Βέβαια, ουσιαστική μόρφωση δεν υπήρξε ΠΟΤΕ στην ιστορία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
Πιστεύω ακράδαντα σε αυτό διότι στα σχολικά βιβλία ιστορίας που διαθέτω στο σπίτι μου, που διδάχθηκα στο παρελθόν και μελετώ συνεχώς για επιβεβαίωση των ισχυρισμών μου, ότι δεν καλύπτεται επί της ουσίας ούτε το 10% της Ελληνικής ιστορίας και κουλτούρας ανά τους αιώνες, καθώς ο Ελληνικός πολιτισμός εξελισσόταν. Τυχαίο;
Πιστεύω ακράδαντα σε αυτό, διότι το μάθημα της έκθεσης είναι ένα από τα δυσκολότερα και αυτό καθώς η ελληνική γλώσσα διδάσκεται και αυτή περιληπτικά και όχι ουσιαστικά στους μαθητές από τα πρώτα βήματα τους στο σχολείο. Η ελληνική γλώσσα είναι η πλουσιότερη στον κόσμο σε θέματα ετυμολογίας, δομής, και φυσικά λεξιλογίου.
Ρωτώ πολλές φορές την σημασία και την ετυμολογία βασικών καθημερινών λέξεων σε άτομα με τα οποία συνδιαλέγομαι όταν το θέμα της συζήτησης μας είναι αυτό, και το γεγονός της αμάθειας της ελληνικής γλώσσας σε επίπεδο λεξιλογικό, που είναι και η βάση κάθε γλώσσας πλέον δεν με κλονίζει. Είναι πια τόσο συχνό. Οπότε είναι και λογικό να θεωρείται το μάθημα της έκθεσης ένα από τα δυσκολότερα καθώς οι μαθητές δεν διδάσκονται ΠΟΤΕ την ισχύ και τις δυνατότητες που προσφέρει αυτό το πανίσχυρο εργαλείο, η γλώσσα τους.
Ποιος γνωρίζει ότι η ελληνική γλώσσα αποτελεί την βάση της αρχαίας Ρωμαϊκής, και από την αρχαία Ρωμαϊκή (θυγατρική της Αρχαίας Ελληνικής) προέκυψαν όλες οι ινδοευρωπαϊκές γλώσσες του δυτικού πολιτισμού; Είμαι σίγουρος ελάχιστοι γνωρίζουν, και αν γνωρίζουν θα είναι από προσωπική μελέτη.
Ποιος γνωρίζει θέματα εργασιακού και αστικού δικαίου; Καθώς και θέματα Συντάγματος; Γιατί δεν διδάχθηκε σε υποχρεωτικό μάθημα ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ Έλληνας μαθητής τα παραπάνω κρίσιμα θέματα με τα οποία θα έρχεται αντιμέτωπος μια ζωή; Σκεφτείτε το.
Γνωρίζατε τα παρακάτω;
- Ότι υπάρχει ειδικό άρθρο στον ΚΟΚ που αναφέρεται στην παράνομη κατάληψη οδοστρώματος με χρήση αντικειμένων και όχι μόνο; Και ότι μπορεί κάποιος να καλέσει την τροχαία που θα βγάλει τα αντικείμενα αυτά αλλά και αν δουν τους υπεύθυνους θα τους "κόψουν" και το προβλεπόμενο διοικητικό πρόστιμο που είναι της τάξης των 400 ευρώ; (άρθρο 48)
- Ότι αν το σύνολο των λευκών ψηφοδελτίων σε εκλογές είναι στο 51% τότε όλοι οι υποψήφιοι χάνουν το δικαίωμα της υποψηφιότητας τους και δεν μπορούν να ξαναβάλουν υποψηφιότητα; Και ότι ακυρώνονται οι τρέχουσες εκλογές;
- Ότι οι πολίτες μπορούν να θέσουν ένα οποιοδήποτε θέμα σε δημοψήφισμα εφόσον συγκεντρωθούν αιτήματα που ξεπερνούν σε αριθμό τα 2 εκατομμύρια; (με τη μορφή της συλλογής υπογραφών και επιστολών στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας)
- Ότι άμεση συνέπεια της προηγούμενης δυνατότητας, που είναι στοιχείο το οποίο το Σύνταγμα της χώρας μας καλύπτει, μπορεί να είναι η επιδίωξη της άρσης της βουλευτικής ασυλίας;
- Ότι απ τη στιγμή που δεν θα υφίσταται βουλευτική ασυλία και πολιτικό άσυλο στα πρόσωπα της βουλής και των κομμάτων, θα μπορούν οι πολίτες ένθερμα να τους επιτεθούν μαζικά και οργανωμένα με την μορφή εξώδικων και να αποφανθεί τελικά η δικαιοσύνη για το μέλλον τους; Μη σκέφτεστε για τις κατηγορίες δεν θα δυσκολευτούμε. Πρώτη και καλύτερη η εσχάτη προδοσία, όπως επίσης και η κατάχρηση δημοσίου χρήματος σε βάρος του ελληνικού λαού.
Και όλα αυτά τα δικαιώματα τα μαθαίνουμε, αν τα μάθουμε ποτέ, αργά. Ποτέ όμως από τα σχολεία μας καθώς ο σκοπός ήταν, είναι και θα είναι ξεκάθαρος. Να "δημιουργεί" μελλοντικούς πολίτες που θα έχουν πλήρη άγνοια σχετικά με την γλώσσα, την κουλτούρα τους, την ιστορία τους και το σημαντικότερο, τα πραγματικά δικαιώματα τους στην κοινωνία, που θα κληθούν αργότερα να "υπηρετήσουν". Να είναι πάντα αδαείς και "ψαρωμένοι", να μην ξέρουν τι τους γίνεται και να ακολουθούν πάντα τυφλά το κατεστημένο.
Όμως οι καιροί που ζούμε πλέον μας δίνουν καθημερινά την ευκαιρία να προσπαθήσουμε να τα αλλάξουμε όλα αυτά.
Οπότε ερωτώ ξανά στο κλείσιμο της ανάρτησης: "Γνωρίζεται ότι δεν γνωρίζατε τίποτα;". Και εγώ μαζί, ίσως πρώτος και καλύτερος. Σε αυτή την ερώτηση ταιριάζει περίφημα το διαχρονικό "Εν οίδα, ότι ουδέν οίδα", κοινώς "ένα ξέρω, ότι δεν ξέρω τίποτα" του αθάνατου Σωκράτη.
Μόνο που ο Σωκράτης προωθούσε έτσι την "Σωκρατική του ειρωνεία" όπως ονομάστηκε, καθώς επικαλούνταν την αμάθεια του από φιλοσοφική επίγνωση. Εμείς ζούμε με αυτό, και απ ότι φαίνεται θα ζούμε για πάντα, όχι από άμεση επιλογή, αλλά επειδή άλλοι έτσι "σχεδίασαν" τα πράγματα.
Δημοσιεύω και ένα σημαντικό μήνυμα που κυκλοφορεί σε όλα τα blogs και το facebook, παρακαλώ προωθείστε το:
ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ BLOGS ... Αποκλεισμός της Βουλής των Ελλήνων την ερχόμενη Τρίτη.
Η τελευταία ευκαιρία κάθε Έλληνα έχει ημερομηνία. Αποκλεισμός της Βουλής των Ελλήνων την ερχόμενη Τρίτη που θα ψηφιστεί ο φόρος για τα ακίνητα μέσω λογαριασμών της ΔΕΗ..Με αυτικίνητα, μηχανές ,πεζοί, όλοι οι Έλληνες στο Σύνταγμα. Δώστε τέλος στην προδοσία. 'Ολη η Ελλάδα ενωμένη. Διαδώστε το μήνυμα, με κάθε μέσο. Η ελπίδα είναι στα χέρια κάθε ενός ξεχωριστά.
Και για τέλος ένα χαρακτηριστικό βίντεο, με ουσιαστική εικόνα και ήχο (αγνοήστε τα ορθογραφικά του επίδοξου youtuber, καλό πήγε να κάνει και δυστυχώς επιβεβαιώνει και αυτός τα παραπάνω λεγόμενα...)
Τα λέμε, Ստելիոս
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου